مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-25سياسي

امسال مخاطرات دریا را کاهش دادیم/ جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سواحل


رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: امسال تا حد بسیار زیادی مخاطرات دریا و غرق شدگی را کاهش دادیم؛ به گونه ای که در گیلان به یک سوم سال گذشته رسید.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: امسال تا حد بسیار زیادی مخاطرات دریا و غرق شدگی را کاهش دادیم؛ به گونه ای که در گیلان به یک سوم سال گذشته رسید.

محمد عباسی در حاشیه سفر به گیلان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استان گیلان از مزیت نعمت خدادادی دریا و ساحل برخوردار است، افزود: مزایای طبیعی شمال ایران برای ملت ایران یک ثروت بزرگ و یک فرصت بسیار مهم است.

وی با اشاره به حضور گردشگران در استان های ساحلی در ایام مختلف سال، افزود: مسئله ساماندهی سواحل شمال یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است که به دنبال دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور، با تاکید بر لزوم ارائه خدمات اجتماعی و مردمی در سواحل، تصریح کرد: امسال با تدبیر استانداران گیلان، مازندران و گلستان ستادهای ساماندهی سواحل تشکیل شد و همه ظرفیت های خدماتی و مردمی و عمرانی و فرهنگی و اجتماعی پای کار آمد؛ همچنین جلسه راهبری ساماندهی سواحل شمال را برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال مخاطرات دریا را کاهش دادیم/ جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سواحل

امسال مخاطرات دریا را کاهش دادیم/ جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سواحل